Jak jsem se rozhodl psát blog a co mě tohle rozhodnutí stálo?


question-mark
Tohle sice není můj první blog, ale stejně mě rozhodnutí začít ho psát dalo poměrně zabrat. Už dříve jsem psal něco ze svých cestovatelsko-studenstkých výprav do severského Dánska, ale teď jsem se rozhodl udělat něco s širším záběrem. Ve skutečnosti se na psaní nějakého osobního blogu o tom, co dělám a co mě zajímá, chystám už dlouho, nicméně až velikonoční prokrastinační období a potřeba psát diplomku mě dostatečně motivovalo pustit se do něčeho, co v zásadě vůbec nepotřebuju. 

Je to tak, pokud chci něco světu sdělit, mám přeci hned několik sociálních sítí, který hojně využívám. Tak proč psát ještě ke všemu blog? Když jsem si po několikáté položil tuhle otázku, dospěl jsem k závěru, že to vlastně ani tak zprvu nebudu psát pro širší veřejnost, ale že si spíš potřebuju a chci udělat pořádek ve věcech co mě baví. A tím se dostávám k tomu, o čem vlastně budu psát.

  • Budu psát o marketingu, protože to je můj studijní obor a dost mě to baví.
  • Taky budu psát o sociálních sítích, protože to mě živí a navíc baví ještě víc.
  • Asi budu psát i o Androidu, protože mám rád svýho zelenýho robota ukrytýho v telefonu Samsung Galaxy Ace.
  • Občas možná budu psát i o jachtingu, protože je to krásnej sport.
  • Sem tam taky napíšu něco o zajímavých projektech, se kterýma se setkávám.
  • Nejspíš budu taky psát o akcích, kterých se zúčastním (konference, školení, koncerty, sportovní utkání…).
  • Někdy taky napíšu něco o filmech, který mě baví, nebo naopak extrémně nudí.
  • Jo a budu psát o jídle a pití (hlavně pivu), protože to jsou věci, bez kterých by mě nebavilo vůbec nic.

 A co mě teda tohle rozhodnutí začít psát blog stálo? No zatím to budou tři dny velikonoc, který jsem strávil hledáním platformy, na který psát. Taky jsem ji pak musel nějak graficky přizpůsobit, aby lahodila mému oku, i když to ještě stále není ono. No a hlavně jsem musel začít psát příspěvky „do šuplíku“, abych neskončil hned po prvním týdnu. Takže zatím to budou tři dny, pár hrnků kafe, tři konvice čaje a taky pár stránek diplomky, která byla tímto počinem odsunuta. No a to bude asi na první příspěvek všechno.

Napsat komentář

