Není bulvár jako Boulevard

535975_10151390788198546_821308001_n

Příklady o tom, jak může přehmat na sociálních sítích poškodit Vaši značku pravidelně omílají všemožná média i blogy. Tentokrát přispěju svou troškou do mlýna i já. Mrzí mě, že se to stalo zrovna jedné z mých oblíbených značek, Bageterie Boulevard. Nejen, že mám rád jejich produkt, ale baví mě i jejich komunikace na sociálních sítích a v místě prodeje. Bohužel nedávný příspěvek na Facebooku se jim moc nepovedl.

Boulevard přišel s „úžasnou“ zprávou o akci, při které dostanete ke kávě deník Blesk za pouhých 5 Kč. Na Facebooku tato zpráva ale vyvolala posměšné až negativní reakce, očividně zákazníci a fanoušci Bageterie Boulevard nejsou zároveň čtenáři a fanoušci Blesku. Jak je vidět na printscreenu komentářů níže, fanoušci se nejdříve domnívali, že jde o opožděný aprílový žert. Když ale ani druhý den po publikování Boulevard na negativní příspěvky nereagoval, začalo se zdát, že to opravdu žert není.

boulevard

Během prvních tří hodin dosáhlo celkové zapojení zhruba 20 fanoušků (Bageterie Boulevard na Facebooku má celkem 5 920 fanoušků), tedy cca 0,34%. To sice nemusí nutně znamenat katastrofu, ale jsem spíše zvědav, jaký bude akce Blesk ke kávě mít úspěch. Celá situace není ale chyba člověka, který se o Facebook stará, jak tomu u takovýhle případů standardně bývá, nýbrž spíše nepochopení či ignorace vlastních zákazníků a jejich postojů a vkusu marketingovým oddělením.

Takže markeťáci v Boulevardu, zamyslete se, pro koho tu akci vlastně děláte!

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s