Jak jsou na tom v ČR sociální média?

?????????????????????????????????????Rozhodl jsem se, že pro osobní i pracovní potřeby by se mi hodil takový přehled sociálních sítí využívaných v ČR alespoň se základními statistikami o jejich uživatelích. Takže sem si chvíli sednul k Internetu a pohledal dostupné statistiky pro Facebook, Google+, LinkedIn, Twitter a Foursquare. U některých sítí to nebyl problém, u jiných je dostupnost statistik pro ČR poněkud horší a u některých jsem nenašel vůbec nic (např. Pinterest). Nicméně jsem vytáhnul co se dalo a hodil do prezentace, kterou se budu snažit měsíčně updatovat na základě zdrojů z konce prezentace. 

Budu rád, pokud mi do komentářů, na Twitter nebo mailem napíšete co si o tom myslíte. Jestli jsou ta čísla věrohodná, jak případně upravit „metodologii“ nebo když najdete lepší zdroj statistik… Prostě mi to rozcupujte, co to jde.🙂

Největší pochybnosti mám asi o datech z LinkedIn, protože ty jsou pouze na základě odhadů z reklamní platformy. Navíc jsem se zatím setkával s čísly okolo 240 000 uživatelů, ale pokud jsem na základě možných jazykových nastavení českých účtů (CZ nebo EN) vytahal data pro „location Czech Republic“, už jsem byl na skoro 400 000 uživatelů. Co si o tom myslíte?

Updated version for May 22nd, 2013.

Napsat komentář

