Dobré jídlo je vždycky lepší než špatný sex

GLU41d1fc_rx3adel3Podle hesla výše se dají odhalit moje preference trávení volného času a proto Vám přináším 7 restaurací, kam mě vždycky můžete pozvat na oběd/večeři a rozhodně si to užijete. Restaurace jsem vybral tak, aby tam byli zástupci různých kuchyní, a to zejména proto, že já mám rád všechny!

1. Las Adelitas6cf4d2_69750c45219cbb4463625998133f813f

Autentická mexická restaurace, kde si pochutnáte na pravých nachos, tacos, quesadillas nebo enchiladas a můžete to zapít Coronou nebo rovnou kvalitní tequilou.

2. Ambiente Brasilierologo-1-cz

Jedinečný koncept restaurace zaměřené zejména na grilovaná masa způsobem „churassco“ fungující na principu servírování „rodízio“, kdy číšníci chodí ke stolům a na talíř přímo ze špízu odkrajují grilované maso.

3. Di CarloVýstřižek

Poměrně tradiční restaurace zaměřená na italskou kuchyni v tradiční úpravě. Zejménna doporučuju Insalata Greca s marinovaným ovčím sýrem a smetanové Risotto Ai Funghi s hříbky a lanýžovým olejem.

4. Highlands Steakhouseimg-1262

Poměrně schovaná žižkovská restaurace, která nemá ani vlastní webové stránky, ale zato má dokonalý hovězí steaky z plemene „highland“, což je tradiční plemeno skotské náhorní plošiny.

5. Al Karimkp-1354642274

Nenápadná indická restaurace v centru Prahy, kde si milovníci ostřejších pokrmů přijdou rozhodně na své. Měl jsem Jehněčí Vindaloo a byla to slast.

6. TGI Fridays tgi-fridays

 Klasická amerika v podobě burgerů. steaků, žebírek a podobných ňamin, zejména Jack Daniel’s Glazed Ribs jsou opravdu vynikající.

7. Sushi Pointlogo

No a na závěr tu nemohlo chybět taky nějaké mé oblíbené sushi. Popravdě moc na sushi nechodím, ale rád bych chodil víc. U sushi je to ale bývá trochu problém s kvalitou, Sushi Point mě zatím nezklamal. 

Napsat komentář

