Noc reklamožřoutů 2013

2013153095908Už to bude skoro měsíc, co jsem byl poprvé v životě na Noci reklamožroutů, a tak je myslím čas, po zralé úvaze, obšťastnit Vás výběrem pár reklam, který mě fakt bavily. Některý jsem znal, jiný vůbec. Každopádně je to jen pár ukázek, co mi zůstaly v paměti, jsem přesvědčenej, že jich tam bylo parádních daleko víc. Jistý ale je, že už se těším na příští ročník! 

Pokud jste byli taky, napište mi, co bavilo nejvíc Vás? Vítěze mého výběru můžete odhlasovat v anketě na konci stránky.

Co třeba série spotů na spodní prádlo AussieBum?

Nebo upoutávka na akci Creepy animation night?

Nebo další horrorová reklama tentokrát od firmy Dirt Devil?

No a na závěr dvě úžasný reklamy na motivy Starwars, TomTom a Volkswagen.


Napsat komentář

