Hostivařský minipivovar HOSTIVAR aneb pivo 8,97 km od baráku na kole

logo-endNedávno jsem se vydal na testování nově vzniklého minipivovaru HOSTIVAR do Hostivaře. Moderní budova se vyznačuje krásnou terasou, minimalistickým pojetím interiéru (žádné zbytečné ozdoby) a dominantními pivními tanky přímo na place. Celý koncept funguje na principu restaurace s vlastním pivem, tedy kombinace dobrého jídla a poctivě vařeného piva.

Jídelní lístek je příjemně stručný a najdete tam logicky jídla vhodná k pivu. Já jsem minipivovar navštívil na kole, takže jsem z jídla příliš neochutnal, ale vývar a chleba se škvarkovou pomazánkou byl super. K tomu jsem otestoval všechny 4 varianty místního piva vařeného sládkem Honzou Tržilem.

  • Světlá jedenáctka
  • Polotmavá dvanáctka
  • Světlá třináctka
  • H-Ale patnáctka

Na webu i v jídelním lístku najdete charakteristiku jednotlivých variant, u mě nejvíce zabodovala Polotmavá dvanáctka a H-Ale patnáctka. Pokud rádi zkoušíte nová piva, určitě doporučuju se do Hostivaře na HOSTIVAR vypravit🙂.

This slideshow requires JavaScript.

Napsat komentář

