Jak jsem byl s Neoluxorem na Ender’s Game

71862_405941336162566_1708818360_nNeoluxor mě ve správný moment ulovil na správnou věc a získal si tím u mě trochu sympatií🙂. Soutěž o lístky na předpremiéru sci-fi Ender’s Game se povedla, více takových akcí. Přitom to je to nejjednoduší, co se dá udělat, nechat lidi vyplnit formulář.

To si takhle jednou projíždím Facebook a zaujme mě post od Neoluxoru s pěkným vizuálem ke sci-fi filmu/knize. Neznám, ale je to sci-fi a jelikož to je moje krevní skupina dokonce si přečtu, co se v postu píše. Aha, soutěž, tak to nic. Hm, soutěž o lístky do kina. Dlouho sem v kině nebyl, tak proč ne. Tak jdu na formulář. Zajímavý je, že jsem ani nedal příspěvku „like“ a stejně jsem vykonal akci, která se po mě chtěla. K vyplnění formuláře jsem si navíc musel taky trochu zagooglit, abych se dozvěděl kdo dělal k filmu hudbu, kde se natáčelo, kde jinde hrál hlavní herec… Mimoděk jsem se tak o filmu dozvěděl, co jsem potřeboval, abych chtěl opravdu lístky vyhrát. A jak se ukázalo, stačilo dobře odpovědět.

endersgamePo pár dnech mi přišel od Olgy Biernátové (známé to knihomolky :-)) email o výhře, kdy se bude promítat, co a jak atd. Dostal jsem dva lístky, tak jsem vzal kámoše. V kině se před promítáním uskutečnila i tombola o knihu, což bylo taky fajn. Škoda, že jsem nevyhrál😦. Asi si jí stejně koupím. No a pak nám dokonce ten film i pustili🙂. Jen mě mrzelo, že nebyly trailery. To je přece důvod, proč lidi chodí do kina, ne? Já teda aspoň jo. Tak tady trailer na Ender’s Game.

A teď už k filmu. Super hudba, parádní efekty, příběh ok. Trochu jsem se bál dětských hrdinů, ale herecky je to fajn a navíc je tam celkem obstojně vysvětleno, proč to musí být děti, kdo má bojovat poslední bitvu. Takže celkově film hodnotím na 7/10. Na ČSFD je to podobně. Kdybyste si chtěli přečíst názory dalších lidí, co na předpremiéře s Neoluxorem byli, můžete v postu na Facebooku.

Napsat komentář

