Tumblr – Great men, great thoughts…

tumblr-logoDnes jen krátce. Kdo nezná ikonku vlevo, jedná se o logo mikroblogovací služby Tumblr. A proč o ní píšu? Ne, nepřesouvám svůj blog tam. Ano, zakládám další. Ale vlastně ne tak docela. 

Není to tak, že by mě WordPress už nebavil a že začnu příspěvky psát na Tumblr. Ale spíš jsem se rozhodl, že se podělím s širším okolím o pár citátů více či méně slavných lidí, který mě inspirují, ovlivňují nebo se mě prostě nějak dotýkají. No a když už jsem se rozhodl, chtěl jsem nějaký pěkný vizuální nástroj, na kterém tyhle věci publikovat. Blog na WordPress mi nepřišel vhodný a tak jsem zvolil Tumbrl v kombinaci s fenoménem „visual statements“. V podstatě jde o to, nějakou vizuálně poutavou formou ukázat citáty, který jsem za pár let nasbíral.

Takže citáty bych měl, ale jak z toho udělat pěkné obrázky? Naštěstí je tu VSRocket.net, kde to jde opravdu snadno. Vyberete typ fotky v pozadí, dopíšete text, trochu si pohrajete s fonty a je to. No a když už jsem měl i tohle, dostal se na řadu Tumblr. Tenhle blogovací systém založil v New Yorku v roce 2007 David Karp, který je stále ve vedení, službu ale už vlastní Yahoo! Koupě za 1,1 miliardy dolarů může mít své opodstatnění, přeci jen na Tumblr podle jejich vlastních údajů je 172,2 milionu blogů a dobu svého provozu uživatelé vytvořili více než 77 miliard příspěvků.

Ale zpátky k mému počinu. Tohle je můj prostor inspirace http://mskoda89.tumblr.com/ a tady budu průběžně přidávat různé citáty, který mi přijdou důležité. Enjoy!🙂

Tady malá ochutnávka, jeden z nejsilnějších citátů, co znám a heslo podle kterého bych se chtěl v životě řídit.
2334_eb4450fea26e7c7049e2aa871fe351d7

Napsat komentář

